Er kan van alles mis gaan in de wereld. Heb je een kapot product ontvangen, een verkeer artikel binnen gekregen of ben je zelf gewoon niet tevreden met het product? Dan kan je de bestelling gratis terugsturen naar ons antwoordnummer. Bij defect sturen we je meteen een nieuwe op! Wanneer je niet tevreden bent, storten we na ontvangst van het product direct je geld terug.

Neem in het geval van een garantie afhandeling contact met onze klantenservice op en zij zorgen ervoor dat het probleem zo snel mogelijk verholpen wordt.


30 dagen niet goed geld terug

Je bepaald zelf of je iets terugstuurt en dat kan bij ons binnen 30 dagen, zonder opgave van reden. Dat gaat ons pas iets aan, zodra je zelf de reden kwijt wilt, omdat wij er misschien mee aan de slag moeten. Op de achterkant van onze pakbonnen vind je een retourformulier waar je alle opmerkingen op kwijt kan.


Uitgezonderd van het herroepingsrecht is een consumentenkoop die ziet op de levering van:

  • volgens specificaties van de consument vervaardigde producten, die niet geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn;
  • producten die snel bederven of die een beperkte houdbaarheid hebben;
  • producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken;
  • producten die na levering door hun aard onherroepelijk zijn vermengd met andere zaken;
  • alcoholische dranken waarvan de prijs bij de koop is overeengekomen, maar waarvan de levering pas kan plaatsvinden na 30 dagen, en waarvan de werkelijke waarde afhankelijk is van schommelingen op de markt waarop u geen invloed heeft;
  • audio- en video-opnamen en computerprogrammatuur waarvan de verzegeling na levering is verbroken;
  • kranten, tijdschriften of magazines, met uitzondering van een een overeenkomst voor de geregelde levering van dergelijke publicaties (een abonnement)


Wil je een product terug sturen. Stuur deze dan stevig verpakt naar:


Music All In
Antwoordnummer 10030
2200 VB Noordwijk


Retour en terugbetaling

Zodra wij je retourzending hebben ontvangen, neemt de klantenservice contact met je op en zorgt ervoor dat je per direct een vervangend exemplaar krijgt, een nieuw product aangeboden krijgt, of je geld terug gestort krijgt op je rekening. Afhankelijk van wat je zelf wilt uiteraard. Let op! Bij een terugbetaling moet je rekening houden met 2-3 werkdag voordat het geld weer op je rekening staat.